Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver verkligen all hjälp jag kan få!!!

Postat av Needhalp123 den 12 November 2013, 21:25
7 kommentarer · 191 träffar
Din uppgift: Skriv ned dina tankar runt begreppen Hälsa, Friskvård och Livskvalitet. Hur ser du på detta? Trivs du med dina kompisar, skolan, fritiden och hemmet? Har du "rätt" livsstil? Rör du dig så aktivt som du skulle vilja? Äter du måltiderna under dagen så du orkar med skolan och fritiden? Humor åstadkommer en rad fysiologiska reaktioner i kroppen som har positiva egenskaper. Upplever du själv detta? Vad tycker du är viktigt för dig när det gäller att må bra. Det finns givetvis många andra faktorer som du själv kan ta upp som påverkar oss på ett bra och positivt sätt. Fundera nu själv hur du ser på detta. Skriv sedan ned dina tankar!

Och jag är så sjukt satans jävla usel på att skriva, skulle kunna ge en puss till någon som bara gör lite åt mig! Om några kan hjälpa mig så blir det ju bra om jag lägger ihop vad alla skrivit tillsammans! <3

MVH //Kim
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..