Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fixa dyngsrytmen igen

Postat av LÅST KONTO 274463 den 3 November 2013, 00:36
33 kommentarer · 836 träffar
Tjenare Fragbite bröder! Var ett jävla tag sen jag var inne här, men nu är det så jag behöver hjälp och de första jag tänkte på var att - Varför inte logga in på fragbite o fråga bröderna?

Jag har nu under en tid varit ledig från skolan, reason = Har inte haft tillgång till skjuts till skolan ( Bor ca 10 mil från skolan ) Så i 1månad ca 2 veckor har jag vart hemma. Så under tiden jag vart hemma så har jag fuckat min timezoon totalt, började med WoW joinade en US guild, så jag har ju då fuckat allt! Jag sover hela dagarna, vaknar runt 7 på kvällen och sitter till runt 10-11 på morgonen. ( ja, jag har BARA spelat under tiden jag vart hemma) LOL.

Men nu så visar det sig att jag ska få åka tåg till skolan, så nu på måndag så måste jag upp ca kl halv 7 på morgonen för att bli skjutsad till tåget och sedan åka tåg till närheten av skolan, vara där till typ 16 på eftermiddagen.

MEN nu är frågan, hur ska jag göra för att komma upp måndag morgon? HJÄLP MIG!

EDIT: Hjälper inte att ställa klockan, märker inte av den när jag sover.

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..