Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sover dåligt, behöver något ger mig energi!

Postat av JHOL den 30 Oktober 2013, 12:52
22 kommentarer · 756 träffar
Tja,

Skriver här för jag orkar inte leta upp något annat forum som är "mer lämpat"....

Jag sover för få timmar varje natt. Dels för att jag gamear men också på grund av andra anledningar.
Resultatet blir (brainsurgery) att jag är trött som F** på morgonarna.
Jag vet att jag borde gå och lägga mig tidigare och bla bla bla men min fråga är; finns det något vettigt man kan äta eller dricka för att få mer energi i vardagen? Jag har polare som dricker massa Red Bull men det känns inte så hållbart över tid så jag tänkte mig något typ nyttigare men som ger energi.

En polare nämnde EBOOST som precis ska ha kommit till Sverige. Aldrig hört talas om det innan han nämnde det men det ska tydligen ha blivit sjukt stort i USA. Någon som har testat det? Om ja, funkar det bra?
Om det är någon som inte har testat det som ändå kan bedöma innehållet är det också intressant. www.eboostsverige.se

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..