Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Aktier som går upp snabbt

Postat av eoeo den 25 Oktober 2013, 18:25
14 kommentarer · 553 träffar
Hejsan! Jag spelar Aktiekampen på Facebook o undrar om ni vet några aktier som går upp riktigt snabbt, typ att jag går upp 10-20 000 på en dag på just den aktien. Jag behöver svar eftersom att jag gjorde bort mig som fan på skiten nyss. Hade legat 1:a om jag inte hade failat så. Jag vet att man inte ska berätta för andra vilka aktier som e bra o så men vafan detta är bara ett spel! Det är ju lite svårt sånt här med "snabba aktier" brukar ju oftast vara att man investerar i långvariga aktier. Men eftersom att den med mest procent i slutet på månaden vinner sen restartar det månaden därefter och om o om igen.

Tacksam för svar!

Skriver hur jag gjorde bort mig om ni vill höra. Jag köpte en aktie som gick upp 20 000 riktigt snabbt. Var rädd att den skulle gå ner så sålde den! Jag var 40% plus på den när jag sålde. Kollade senare på eftermiddagen att den låg 160% JÄVLA PROCENT PLUS! Jag hade alltså kunnat få trippelt så mycket för aktien, alltså 60 000! Jag gick upp ca 60% när jag sålde den på min översikt eller vad man ska kalla det. Jag hade alltså kunnat gå upp trippelt så mycket IGEN. Hade då legat runt 170-180% på min översikt o legat 1:a på hela skiten! SÅ SÄLJ ALDRIG DIN AKTIE FÖR TIDIGT, VÄNTA! :(
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..