Tja, har som topic ett stort jävla problem.
http://i.imgur.com/BkN0k88.jpg
Får inte bort den där lilla fittrutan? Inte första gången horungen fastnar heller, ligger över varenda jävla program och skit jag tabbar upp, kan inte klicka på den whatsoever. Ingen aning om vad fan som orsakar det och det är pissvårt att förklara problemet verbalt till polarna också. Ingen jag lyssnat med verkar ha haft samma problem heller.
HUR FAN SKA JAG FÅ BORT FITTRUTAN SOM BEFINNER SIG PRECIS
[HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR] på min jävla skärm?
Tack på förhand
EDIT; Tydligen löste det sig genom att omaktivera crossfire T_T
Ny fråga: Varför i helvete höll jag mig inte bara till konsol? Hade sluppit all jävla huvudvärk som har med datorer att göra. Minns att jag var mycket gladare när jag bara kunde starta mitt supernintendo/ps1/ps2 och spela tekken utan några problem. Sen så hade man sluppit alla jävla trolls dessutom.. Aja..
#7 Vad är det för något? Frågar bara för jag vet att fragbitemedlemmar brukar vara ganska obror och ge "tips" som fuckar upp skit istället för att fixa det ibland :P
Alt nr 2 är att du högerklickar på Dator i windowsmenyn- egenskaper- avancerade systeminställningar- fliken Avancerat- Prestanda "inställningar"- bocka ur Dölj menyer gradvis efter klickning
Alt nr 3 är att du ändrar färgdjupet och sedan byter tillbaka igen. Högerklicka på skrivbordet- skärmupplösning- avancerade inställningar- bildskärm
Men som sagt, snabbast att avsluta dwm.exe i aktivitetshanterarN. (skriv tskill dwm i Run/Kör)