Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

paypal

Postat av mEkaNiSm den 25 Oktober 2013, 08:02
9 kommentarer · 6 800 träffar
är ny med paypal och laddade över pengar från mina pärons bankkonto(är 17 så kan inte använda mitt eget), hade tänkt att börja med wow igen och tänkte göra ett nytt konto och köpa battle chest igen, har suttit med blizzard och försökt få tillbaka mitt gamla konto men det gick bara till en återvändsgränd och dom sa att jag tyvärr var tvungen att börja om på nytt. bryr mig inte direkt då jag gärna börjar om på nytt och battle chest är bara $5 för nya konton

grejen är nu att jag laddade över lite över 1k, köpte cs go på steam för 14 euro och det gick utan några problem, när jag försökte köpa battle chest så står det bara att jag måste lägga till ett kreditkort på paypal för att köpa det, testade även att köpa minecraft till lillbrorsan som en tidig julklapp men där står det: "Vi kan inte behandla din betalning via ditt PayPal-konto just nu. Gå tillbaka till handlarens webbplats och försök med en annan betalningsmetod (om sådan finns)."

har googlat och frågat runt lite och folk har sagt att det är en limit på hur mycket man kan köpa för när man precis har fått pengarna/gjort ett nytt paypal konto, och att jag inom 12 timmar eller liknande kan använda pengarna, det svarar dock inte på varför jag inte kan köpa battle chest för 5 dollar, eftersom jag kunde köpa cs go för 14 euro som är mer än 5 dollar(obviously)

antar att det har något med verifiering att göra, men folk har sagt att man inte måste koppla bank eller kreditkort för att använda kontot och att det fungerar efter ca 1 dag

någon som är stensäker på detta?
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..