Era nära döden upplevelser!
Den här dagen har varit allt annat än rolig än så länge.. Börjar dagen med att väckarn ringer 03.00, och redan där ville jag stoppa in huvudet i ugnen och vrida på full effekt och sakta somna in till nån konstig operalåt! Drar iaf på jobbet och det gick tyngre än vanligt av nån anledning, vettefan om det var för att jag var vaken för länge igår eller om det var för att det satt rosaklädda snipers i hörnen och pekade på mig och viskade nånting, hörde bara vissa ord men ungefär "strike....kill...force..total..terrorism..exil...death"
Skämt åsido, det gick väl hyfsat . Men jag var nådigt trött och var lika sugen på att åka hem till min säng som Timrå ik är på att gå upp i elitserien, men i båda fallen så visste jag att det är ett bra tag kvar innan det händer, ohoho!
Jag blir klar på jobbet och jag känner mig som en dyslektiker som lärt mig stava "nationalkommunism" alltså jävligt nöjd! Hoppar in i min bil och sticker iväg i en jävla fart, och som av en händelse så börjar radion spela musik av en svensk DJ vid namn Avicii! Det är soligt och en jävligt fin höstdag, jag kan till och med känna varma brisar fläkta i mitt hår och jag undrar om jag verkligen är i Sverige? Då kommer jag på att jag har satt på fläkten på full Pelle i bilen men lika nöjd var jag för det.
Jag softar och kör lagligt som fan, 50-60 (90-100*) och har börjat fantisera om vad jag ska göra med frukostmackan och hur jag ska göra det! Jag kollar i horisonten och ser inte en varelse och det blir en raksträcka, ska byta låt på telefon så tittar bort i 3 sek,
(och ja, jag vet att man inte ska hålla på med telefon när man kör bil, den som ens tänkt påpeka det kan lika gärna göra ett inlägg på viktväktarnas logg på fb och skriva: hej, anledningen varför ni är med här är för att ni är fet. Man behöver ju inte va nån Einstein för att räkna ut det)
Iaf så när jag kollar upp så står nånting stort, nånting brunt, nånting med stora horn, och nej, det är inte Martin jag pratar om nu utan det var en fet älgtjur! Jag ställer mig på bromsen och tankarna som flög i mitt huvud var inte direkt "undra hur barnen i textilfabrikerna har det?" Eller "om man blandar röd med blå, vad får man för färg då?" Utan mer såhär "aj, nä, åh, satan, jävlar, ajfan" men jag stannar precis framför den och den jäveln står bara där som nån jäkla utvecklingsstörd åsna och kollar på mig, sen lunkar han in i skogen, jag har hjärtat i halsgropen och jag har nog aldrig varit så säker på min sexuella läggni.. Säker på att jag skulle få åka på sjukhus** jävla iPhone som bögar sig hela tiden... Nåväl, ni tänker säkert "han kan ju inte råka ut för att möta på ett pensionärspar som ligger i fel körfält i en kurva så det höll på bli en fet krock" jo tydligen, kan högst varit 2-3 deci mellan våran backspeglar!
Så för att summera detta, jag har haft två nära döden upplevelser idag och då hade det antingen varit en älg eller två pensionärer som tagit livet av mig, inget man skulle skryta om kanske!
Aafyfan, man ska se det positiva i livet, nu har jag äntligen helg jag a! Till 03.00 inatt...
Vad är era nära döden upplevelser?
Det är lika sjukt som att skylla på pojkens föräldrar som valde det huset att bo i, för om han hade bott någon annan stans hade han inte blivit överkörd.
#103 har förklarat. :>
[ Om inte det här var en myt då ] :D
en kompis till mig som va 16 dog för inte så länge sen.. försök tänka..eller sry jag vet faktist inte.
men RIP :(
3timmar senare får jag höra att han blivigt överkörd och omkom direkt.. vi har varitk kompisar sen 2an och de sista jag hörde från han va ilska och att jag är dum.
Nice dubbelmoral.
Det jag menade med idiot var alltså att man måste vara riktigt dum för att inte förstå vad han egentligen menade...
Idioter :(
"Han frågade snällt om han fick cykla tbx hem till mig..."
Okej jag säger inte att tråden är myt och jag sörjer med dig om det me din vän men det finns för mycket myt trådar på fragbite att man ens skall kunna tro på ens 1/4 av alla. sorry grabben men jag tror detta är myt ,
rip
R.I.P UDBenny
Jag orkar inte alltid yaooooo. :D
EDIT: Nä, du har rätt.
Ni som inte fattar är det här en myt, finns en likdan tråd fast som hans "polare" gjorde och säger han fakeade eller nåt sådant skit.
ont; gg att du näst in till dödat din egna polare, jävla elakt :S
Sen kan man ju undra över hur mycket spelet stal från din skolgång, då med tanke på att du stavade "diskussion", "disskution".