Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fest gick överstyr [FROLF]

Postat av FROLF den 11 Oktober 2013, 15:36
13 kommentarer · 500 träffar
Tjenare FROLF här!

Hade 23 årsfest igår och dreck na brännvin med massa folk, vaknade upp i en säng, och alla kanske tänker "han fick säkert ligga med Jessica Alba eller någon eftersom han hade födelsedagsfest, nej, det fick jag inte! Jag fick sova skavfötters med en 95 kilos man vid namn Dennis! Bara där kan man tänka, va hände?

Går ut och kollar ut i huset och barnen på soptippen i Zagreb har det bättre, det såg ut som USA hade haft kärnvapenkrig, och jag tänker för mig själv, det kan inte vara värre ute.

Jo, det såg ut som ett bryggeri hade haft gratis utdelning till alkisföreningen! Jag står och halvgrinar medans jag försöker kunna andas utan att bli påverkad, det gick sådär..
Satt och sjöng estniska snapsvisor med en könsopererad höna och en lemur med Downs!
Skämt o sido, det gjorde psykiskt ont och lite senare fysiskt också!

Så efter 15 soppåsar, 5 byten av vatten i skurhinken, två könsjukdo.. Två timmars arbete så ska jag duscha och sen äta kebab tills jag blir turkisk medborgare!

Brukar ni ha fester som går överstyr?

Vad gör ni dagen efter?

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..