Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Det största "awkward" momentet ni varit med om?

Postat av AliceInVideoland den 10 Oktober 2013, 19:30
32 kommentarer · 850 träffar
Tjenare alla Fragbiters!! :D Nu så...vad är erat största awkward moment? Jag kan berätta mitt för att lätta lite...mitt största awkward moment var när jag förra året under jul lovet lekte sjuk dom sista 2 veckorna i skolan. Jag hade praktik hela året i 3an då jag gick bygg. Men pallade inte med skiten dom sista 2 veckorna så jag stannade hemma. Sen så beställde jag biljetter för jag skulle till Spanien och relaxa. Precis sista dagen när jag väl är på bussen påväg till Göteborg för jag hade en kompis där som också skulle med (tog flyg ifrån GBG) så ringer min lärare och säger såhär:

Hej, var är du hela tiden?

Jag är sjuk, har feber.

Jag fick ett ilsket samtal från just ditt företag och dom är väldigt besvikna över att du inte är på jobbet.

Men jag är ju sjuk (PRECIS DÅ)

Sätter chauffören på musik i bakgrunden.

Jag är väldigt besviken på dig Amir och jag vill att du tar dig ner till skolan nu så ska jag, du och din chef ha ett samtal.

Eeeh...jag kan inte.

Varför?

Jag sitter på en buss påväg till GBG!

Resten vill ni inte höra :P

Nu så...fram med erat :D
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..