Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

iPhone - Aktiveringsfel?

Postat av zlakke den 6 Oktober 2013, 02:22
50 kommentarer · 5 938 träffar
Okej, har ett litet problem med min satans jävla iPhone. Jag laddade ner betan för iOS 7 någon vecka innan iOS 7 släpptes (en icke-developer version). Och när iOS 7 släpptes så tänkte jag att lika bra att ladda ned riktiga versionen, men hade redan senaste stod så jag struntade i det.

Allt har fungerat perfekt fram till nu, helt plötsligt fick jag fram att det har skett ett aktiveringsfel. Det står att enheten inte är registrerad i iPhone Developer Program.
Tänkte att jag kanske kunde uppdatera den via iTunes, men när jag ska testa det så står det att jag har senaste. Skulle återställa skiten, där stod det att jag inte kan återställa för att "Hitta min iPhone" är på.
Kan ju inte stänga Hitta min snopptelefon heller för kan ju inte använda telefonen.

Så frågan är; Vad i hela helvete ska jag göra? Händer samma skit när jag startar om telefonen.

Fan, önskar att jag valde en S4 istället, jävla Apple.

Tacksam för svar
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..