Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med surf (telenor).

Postat av ryssen! den 6 Oktober 2013, 00:54
7 kommentarer · 205 träffar
Hejsan!

Har fått en "ny" mobil som är en iPhone 4 och jag har valt att köra på med kontantkort under tiden, och då bestämde jag mig för telenor. Jag fick 1 veckas gratis "Telenor fri" kontantkort där det skulle vara 1GB surf, obegränsad med samtal och sms. Jag fick sms'en och samtalen men ingen surf, tänkte att det kanske löser sig med surf när jag laddar kontantkortet på "riktigt" sen d.v.s med riktiga pengar.

Så nu laddade jag mitt kontantkort efter att jag hade fått 1 vecka gratis, och surf funkar fortfarande inte?! Skulle få 1GB surf men ingenting händer, jag kan ansluta till WiFi när jag är hemma men har inget internet annars alls på min mobil. RIKTIGT störande!

Jag har googlat och försökt komma i kontakt med telenor men har inte kommit fram nu under helgen. Kanske är det som sagt någonting i mobilen som jag måste fixa? Någon inställning? Har INGEN aning då jag har kollat runt och inte kunnat ordna det..

Någon krake som har nån aning om hur jag fixar detta? Vore VÄLDIGT tacksam för all hjälp jag kan få...

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..