Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Regeringen

Postat av FiddEc") den 24 September 2013, 13:30
19 kommentarer · 261 träffar
Hej Fragbite ! Jag har en fickvänn som ska utbilda sig till ventilations montör och hon är 27 år och går på socialbidrag. hon blev uppsagd ifrån sitt jobb för drygt 4 månader sen. hon får bara in drygt 6500:- i månaden och jag tycker det är aldelles för lite med tanke på hennes ålder. hon hamnar efter med räkningar vilket tillslut sakta med säker leder till ekonomiska problem. och problemen gör att hon mår dåligt och tappar energi för att söka jobb.
När man är arbetslös vill man ju inte ha massa krav på sig och folk som bara sköter sitt jobb utan att bry sig och bara skriver i deras datorer att du vart där utan man vill jui bli uppmuntrad. Vad tycker ni är det inte bättre att få in 7500 istället så man kan få en chans att ta sig tillbaka ?

Jag är jävligt irriterad på detta och vill snacka och skriva till dem ansvariga. så undrar om någon på Fragbite vet vart man kan skriva till någon minister som typ anders borg eller någon arbetsmarknadsminister ?
Skulle vara jättetacksam för svar.

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..