Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad ska jag göra med mitt liv?

Postat av Låst Konto 523453 den 19 September 2013, 00:06
33 kommentarer · 719 träffar
Hejsan!

Jag sitter här med smått panik. Jag valde samhälle när jag började ettan och fick den goaste klassen någonsin, linjen var inte speciellt tråkig, bara jobbigt med ganska mycket plugg. Jag fick upp ögonen för bygg i slutet mot ettan och bytte sommaren efter till bygg för att bli golvläggare, allt flytte på och det verkade som att jag valt rätt. Nu när jag kommit ut på praktik som golvläggare så inser jag att jag har valt så extremt jävla fel och nu vet jag inte vad jag ska göra. Golvläggare var det enda jag var intresserad av inom bygg men nu är jag inte ens intresserad av det längre. Vad har jag för val egentligen? Jag sitter redan med ångest och vill bara slå mig själv på käften för att jag bytte ifrån samhälle till bygg, att gå om ett år till är inte ett alternativ, det skulle jag aldrig klara.

Hjälp mig! :(

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..