Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med webbläsare

Postat av blubbarn den 29 Augusti 2013, 12:31
10 kommentarer · 64 träffar
Hallojsan alla människor,

Det är så här att jag har stött på ett riktigt irriterande problem, det är så här.
När jag ska till exempel gå in på ExistenZ,Systembolaget och etc finns en hel del andra sidor jag inte kan besöka men när jag väl ska göra det så kommer jag bara till en vitsida det är som att jag inte har något internet eller vad man ska säga sidan blir bara vit inget händer.

Jag har testat starta om internet, även testat starta om dns-servern, testat byta ip-adress och dyl testat allt i princip.
Jag har även testat olika webbläsare för att se om det kanske var det som var problemet men ikke det. Det blir samma problem med alla webbläsare som jag har använt/testat och dessa är (Explroer,Chrome,Firefox,Rockmelt & etc)

Så nu har jag börjat ge upp hoppet och undrar om nån av er kanske har stött på detta problem tidigare eller att in känner någon annan som har haft detta problem och ni vet hur man löser det.

Det hade varit jäkligt tacksamt om någon kunde hjälpa mig ur denna sjukt irriterande knipa.

//Johanson
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..