Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
eftersom man har spelat 1.6 mycket så ingår det att man är lite rädd för förändring. Med det sagt så tycker jag att dom har lyckats bra och hoppas att med tiden verkligen kunna uppskatta denna layout som är mycket mer 2013
Det är ju på grund av att Fragbite sett ut i stort sett exakt likadant ut under 7 års tid som det blir ett herrans liv. Själva innehållet har ju inte förändrats? Det är ju samma trattar som skriver nu som på den tidigare designen.
Tycker det är okej dock lite "klumpigt" men man vänjer sig väl o dom fixar väl lite smått med tiden.
Gillar inte att man inte ser hur många som kollat på foruminlägg.
Ingen gilla knapp på kommentarer/foruminlägg.
Finns säkert mer jag inte gillar men har inte kollat runt så mkt men det blir nog bra.. :)
Som med allt annat så tar det lite tid att vänja sig vid något nytt.
Jag tycker att förändringen är positiv, gillar verkligen spalten till höger som hanterar flera funktioner.
Något som jag väntat på är att sidan ska uppdateras automatiskt, vilket den nu gör. T ex så såg jag nu att en ny kommentar trillade in under tiden jag skrev detta. Bra!
Om vi säger att kommentar nummer 3 skriver till kommentar nummer 2 så börjar den personen meningen med "#2", det blir svårt att skilja på vilken kommentar han skriver till och vilket nummer han själv har.
Så man ska fortfarande behöva citera genom att skriva ett nummer? Det känns väl sådär.
Tids nog blir det här säkert bra. Nu känns det dock som att jag inte har någon överblick alls. Sidan känns "inzoomad". Beror kanske på vilken upplösning man jobbar?
Sitter med en MacBook och det känns inte speciellt smooth när jag scrollar. Kanske är min webläsare tillsammans med upplösning som spökar och inte är speciellt kompatibel med den nya fräcka sajten. Vad vet jag.
Har hängt här, till och från, sedan 04, så jag är bara glad att v3 äntligen kommit ut! Förutom de barnsjukdomar som fortfarande finns så tycker jag inte att det finns något att klaga på! Me like.
FORTFARANDE INGEN FUNKTION ATT MAN KAN TRYCKA PÅ EN KOMMENTAR OCH TRYCKA "SVARA" SÅ ATT DET SAMLAS SVAR PÅ DEN KOMMENTAREN UNDER, SORRY CAPS DEN ÄR SÖNDER
#154 förstår kanske vad du menar. Men det funkar ju iaf att svara till en person om du klickar på dess #nr. Men du menar mer som trådade kommentater, va? Typ som Disqus osv?
Själv är jag både för och emot den strukturen. Det riskerar lätt bli rörigt med nya kommentarer osv om de inte hamnar i asc-ordning.
För övrigt älskar jag notisfunktionen när någon svarar på ens kommentar! Och även det att man kan klicka på #nr i någons kommentar och då se ursprungskommentaren!
gillade original fragbite v.1 dessa new schoolers registererade sig och bekantade sig med v.2 men måste ändå medge att det finns saker att förbättra även fast jag gillart
suget att komma in på denna sidan är borta, dom borde ta trådarna åt höger mer åt mitten! +Att allt känns så äckligt på nåt sätt typ kladdigt över hela sidan som gör att man får ont i ögat.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Edit: Vart finns de senaste trådarna man skrivit i? Eller måste man ändra högst upp på "realtidforumgrejen"?
#121 Ja, kanske dags att växa upp från detta forumet nu, va, Aeckelbajspamarken? Hehe. Hehe.
Gillar inte att man inte ser hur många som kollat på foruminlägg.
Ingen gilla knapp på kommentarer/foruminlägg.
Finns säkert mer jag inte gillar men har inte kollat runt så mkt men det blir nog bra.. :)
sen tycker mig att design är snygg också fast känns som man måste vrida huvud för se aktiva trådar men design är fint
Tråkigt att mina bokmärken försvann dock :(
Jag tycker att förändringen är positiv, gillar verkligen spalten till höger som hanterar flera funktioner.
Något som jag väntat på är att sidan ska uppdateras automatiskt, vilket den nu gör. T ex så såg jag nu att en ny kommentar trillade in under tiden jag skrev detta. Bra!
Till exempel så gillade jag när man såg att folk svarat på en tråd, men den funktionen är borta, eller så är jag bara kass!
http://i.imgur.com/hCSlCTw.png
Om vi säger att kommentar nummer 3 skriver till kommentar nummer 2 så börjar den personen meningen med "#2", det blir svårt att skilja på vilken kommentar han skriver till och vilket nummer han själv har.
Det kanske bara är jag? :P
#144 Haha, det kan tyckas.
HVETE tryckte på "Avbryt" istället för "Kommentera" :(
Tar kanske ett tag att vänja sig ( förhoppningsvis )
Tids nog blir det här säkert bra. Nu känns det dock som att jag inte har någon överblick alls. Sidan känns "inzoomad". Beror kanske på vilken upplösning man jobbar?
Sitter med en MacBook och det känns inte speciellt smooth när jag scrollar. Kanske är min webläsare tillsammans med upplösning som spökar och inte är speciellt kompatibel med den nya fräcka sajten. Vad vet jag.
Återkommer när man gett sidan några timmar.
Själv är jag både för och emot den strukturen. Det riskerar lätt bli rörigt med nya kommentarer osv om de inte hamnar i asc-ordning.
För övrigt älskar jag notisfunktionen när någon svarar på ens kommentar! Och även det att man kan klicka på #nr i någons kommentar och då se ursprungskommentaren!