Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Morgonångest

Postat av Dinken den 21 Augusti 2013, 15:33
10 kommentarer · 1 550 träffar
Hej Fragbite! Jag är 18 vårar gammal och har under flera år nu upplevt morgonångest nästan varenda dag jag vaknar. För er som inte haft något liknande kan jag förklara hur det känns för mig ungefär:

Jag kan på kvällen sitta och vara skitglad och peppa som fan inför den där festen på fredag, men sedan nästa dag när jag vaknar så tänker jag direkt "Idag är dagen något går åt helvete totalt" och jag känner verkligen inte för att gå på den där festen helt plötsligt utan vill hellre ligga hemma i sängen och stirra in i en vägg. Känns som en blandning mellan rädsla och nervositet ungefär.

Men sen när jag gått upp och sitter på tåget till skolan känns allt helt plötsligt som på kvällen innan. Det är faktiskt lite jobbigt.

Är även ganska rejält morgontrött och har en gnutta sömnproblem, sover oftast inte mer än 5 timmar på vardagar om ens det. Dock är det värt att tillägga att jag aldrig behövt speciellt mycket sömn.

Någon som upplevt liknande? Dela gärna med er om hur det är/var för er och hur det gick över om det nu gjort det :) Ha det bra.

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar