Varför springer alla runt i fula air max dojjer? Så jävla vidrigt fula , har lust och gå fram till dem och ge dem en slant så dem kan köpa riktiga skor förfan.
Disk:Varför springer alla runt i dem? Skäms ni inte? Använder du dem? Varför?
OBS:Om ni har dem till träning behöver ni inte svara. Det är en fråga till alla som springer runt med yoyoyo jeans till knäna och alla småbrudar.
Jag går tex runt med inomhusskor jag hade för 2år sedan i innebandyn. Skön dämpning än att glida runt med vanliga cleana björnborg skor som jag brukar använda.
Dela gärna med vad du tycker är bra att använda. Vita Lacoste med kardborreband?
Gå och lägg dig.
#2 Varför ska jag gå och lägga mig? Det var inte meningen att såra dig.
Så tragiskt att folk har börjat göra det.
Sen att du är efterbliven och upptäcker nu att många använder dom säger en av två saker. Du är antingen lantis eller så har du nyss börjat gymnasiet. Dom där skorna har varit trendiga i snart 5-6 år nu.
Håller med att det är otroligt fult men kunde inte bry mig mindre?
Själv tycker jag att de ser ok ut, dock inte min smak men respekterar de som väljer att använda dem för det är bara SKOR.
#6 Har råd med joggingskor och vanliga skor. Behöver inte traska runt i illaluktande gympadojjer....
Jag kör på dom här, man flyter fram på gatorna.
http://876ec2efde58e279ff09-07 16cdc0a8e0a4b1c89c266b65ac480c .r92.cf3.rackcdn.com/catalog/p roduct/cache/1/image/9df78eab3 3525d08d6e5fb8d27136e95/0/8/08 -08-2013_reebok_inferno_d6.jpg