Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grannar bygger konstant..

Postat av last konto 120097 den 20 Augusti 2013, 13:38
19 kommentarer · 1 357 träffar
Hejsan!

Nu är det så att jag stört mig på flera saker i flera år hos mina olika grannar, jag som jbobar kväll vill gärna sova tills iaf 10-11 på morgonen för att orka med mitt jobb men det tillåter inte mina grannar. Då det i flera år i rad speciellt under sommaren ska banka på någon jävla träplanka dag in och ut från klockan 08 på morgonen fram tills 22-tiden på kvällen. Detta gör mig extremt upprörd och jag har vid ett flertal tillfället påpekat detta med brev etc till berörda parter utan resultat.

Nu till frågan, kan man anmäla dessa på något vis eller bör jag bara respektera att det gillar att hamra på en planka? Jag ser ju inte ens att de bygger något och såhär har de vart i flera år.. Det är främst en granne som bor precis brevid (villa) som alltid ska jävlas mest..

Vad bör göras? Ogillar denna granne extremt då han alltid också ska klippa gräset 730 innan han börjar hamra, en gång sparkade han in en död fågel på min tomt och jag sparka tillbaks den, dan efter låg den på min tomt igen som den idiot han är.

Fatta fan att hans sköna tjej lämnade honom..
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..