Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Placerad råtta.

Postat av lndthaking den 19 Augusti 2013, 22:41
11 kommentarer · 387 träffar
Hej fragbite.

Jag har hamnat i ett dilemma med min far här hemma. Han vet dock inte om det men ja.

Det är som så att jag är livrädd för råttor/möss.

Och nu har jag gått och inbillat mig att min far har placerat ut råttor vid min dör där jag röker. Jag bor i vanligt bostadshus och har en egen dörr.
Utanför dörren finns det ved, vilket jag antar att de äckliga små djuren trivs vid, samt en liten "skog" av något bambu-liknande träd.

Anledningen till att jag tror att min far har gjort detta dåd är att han inte alls är för att jag röker. Mor bryr sig inte överdrivet mycket men just far, snusarfar bryr sig då!

Hur ska jag gå tillväga?
- Har inte råd att flytta hemifrån.
- Jag kan inte ställa ut råttfällor då jag är livrädd.
- Pappa bara skrattar åt mig när jag säger att där är råttor och säger åt mig att sluta röka.
- Jag blir tvingad att röka på mitt rum, vid fönstret givetvis, vilket leder till att pappa ibland blir sur och inte vill att jag gör det + att det kommer in en jävla massa äckliga djur som också ligger långt ner i like-listan.

Väldigt tacksam för tips om vad jag kan göra.

/ Lnd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..