Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träning

Postat av Arcthor den 17 Augusti 2013, 17:40
12 kommentarer · 294 träffar
Ja, ytterligare en träningstråd, gillar ni det inte kan ni lika gärna klicka bort nu.

Ska försöka fatta mig kort. Skall börja träna seriöst nu när skolan börjar (i och med att jag har gymmet passande på vägen hem från skolan). Innan har jag bara gått någon/några gånger i veckan utan att ha ett schema. Men jag har tänkt lägga upp det såhär. Ser det bra ut, eller är det något jag behöver ändra på?

Måndag: Bröst, axlar, triceps, biceps, bål.
Tisdag: Löpning (1 mil), mage, ben.
Onsdag: Bröst, axlar, triceps, biceps, bål
Torsdag: Löpning (1 mil), mage, ben.
Fredag: Bröst, axlar, triceps, biceps, bål.

På helgen måste jag fokusera på skolarbetet så då kan jag ej träna. Men ser det någorlunda bra ut, någon muskelgrupp som jag glömt eller liknande?

Äter inte alls godis eller chips och dricker en 33cl läsk 1 gång i veckan till en måltid. Äter pizza/kebabtallrik(skräpmat) en gång i veckan också kanske, men något jag kan sluta med om det skulle behövas.

Jag är 17, 179cm, 54kg så jag behöver gå upp i vikt snabbt. Har ni några tips på bra proteinpulver (eller gainer kanske jag skall ha?). Vill behålla löpning i schemat för att jag vill behålla min kondition inför ett lopp som jag skall springa om någon månad.

Har ni några övriga synpunkter/tips skulle det vara otroligt hjälpsamt. Tack :)
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..