Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ska flytta - ADSL

Postat av ezac den 15 Augusti 2013, 11:48
43 kommentarer · 1 403 träffar
Hej!

Bodde tidigare i lägenhet och hade då fiber, tyfon av någon anledning som mamma bytte till utan några alls erfarenheter.

Nu ska vi flytta till radhus och där finns inte fiber.. Så vi ska ha ADSL men vi vet inte vad.

Jag har alltid haft fiber så jag är van vid att betala för 299kr månaden för typ 30/30.

ADSL kostar ju ca 400 spänn för något som är UPP till 24 (exempelvis). Ena dagen kan det vara bra och andra snigelfart?

Vi har ingen hemtelefon och då tillkommer en startavgift på mellan 1000-2000kr.

Vad exakt vi kan ha vet jag inte, vet att inte allt är tillgängligt där. Men mamma sa något om telia, gavlenet och tyfon. Sen finns säkert fler leverantörer där.

Men jag är ganska tom om erfarenhet när det gäller ADSL också. Så vad rekommenderar ni? Vad har ni och vad är smartast?

Sen kollar jag upp om det finns tillgängligt dit vi ska flytta eller inte.

Kom hem från spanien igår efter en vecka semester så är lite ringrostig nu om det är något sneskadat stavfel någonstans.

Ha det gött!

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..