1
Söker ett spel till ps1
Postat av Sk Fiskpinnen den 12 Augusti 2013, 23:55
11 kommentarer · 363 träffar
Tjenare där! Nu är det så att jag hade ett spel som vi spelade väldigt mycket när jag va hos en "polare" när vi var små. Det var ett Fightingspel till ps1an.
det jag kommer ihåg från spelet är:
*En kille va britt och han hade kedjor med någon slags Sneklinga som han svingade
*En bana var en tågstation och i backgrunden såg man framsidan av ett lokomotiv.
*En annan spelbar karaktär var en gammal gubbe med en stav alternativt ett spjut
*En snubbe hade typ skuggor han kontrollerade och använde att anfalla med
*Den här är tveksam om det är från samma spel, men jag tror det var en tjej med ett ankare som var med också.
Så nu är frågan helt enkelt, har ni något gammalt spel som ni vill ha hjälp att hitta? eller har ni ett spel som ni har väldigt nostalgisk till?
Tack på förhud // Fiskpinnen
det jag kommer ihåg från spelet är:
*En kille va britt och han hade kedjor med någon slags Sneklinga som han svingade
*En bana var en tågstation och i backgrunden såg man framsidan av ett lokomotiv.
*En annan spelbar karaktär var en gammal gubbe med en stav alternativt ett spjut
*En snubbe hade typ skuggor han kontrollerade och använde att anfalla med
*Den här är tveksam om det är från samma spel, men jag tror det var en tjej med ett ankare som var med också.
Så nu är frågan helt enkelt, har ni något gammalt spel som ni vill ha hjälp att hitta? eller har ni ett spel som ni har väldigt nostalgisk till?
Tack på förhud // Fiskpinnen