Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blu-Ray spelare - Hårddisk

Postat av razz dA GwUaP den 9 Augusti 2013, 14:08
1 kommentarer · 290 träffar
Hejsan!

Har stött på ett problem som jag inte hade igår, det är så att min Blu-Ray spelare "BP620" inte kan hitta vissa filmer, låtar eller bilder från min externa hårddisk. Allting ligger i personliga mappar från alla i familjens datorer, alltså att vi kan lägga in filmer, bilder och musik från våra egna datorer för att sedan spela upp det på Blu-Ray spelaren via hårddisken till tv-n.

Men idag så har massor av mappar försvunnit samt två av våra personliga mappar, de går inte att hitta mapparna via tv-n men om man går in via sin egen dator så finns mapparna där(?)

Alla format som finns på hårddisken stöds av spelaren så det är ej det som är problemet, jag testade av nyss att göra en ny mapp och förde över en film men icke... Jag hittade den inte när jag gick in i hårddisken via tv-n.

Kanske lite luddigt skrivet men jag hoppas ni förstår och kan hjälpa mig!

Fred ut.
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar