Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polarn tog sängen efter lanet :S WTF..

Postat av FredrikKarlsson den 2 Augusti 2013, 23:20
17 kommentarer · 218 träffar
Tja!
Hade lan i helgen, och vi spelade som vanligt och hade gött drack lite 7up.
Vi började spela ett spel tillsammans och allt gick som det skulle.. Mina ögon började falla och falla mer och mer, så tänkte att jag skulle ta och sova lite i min säng.
Allt gick bra, min säng var sjukt skön och sov som en jävla stock!!

Lite timmar senare väcker min polare mig och säger att han ska ha sängen för att han inte hade någon?
Tänkte wtf är du sjuk eller, du får väl ta min soffa eller dylikt.

Aa, sen på morgonen när jag skulle väcka polarn är han borta..

Han hade skrivit en lapp på dator skärmen
"Har raderat hela din jävla sims gubbe med move_objects tog även din säng och soffa FU!"

Först blev jag helt paff, sedan kom tårarna..
Visste inte vart jag skulle ta vägen, hade kämpat som fan för att ha råd med sängen, min sim hade fullt i alla kunskaper och det tog tid.
Vet inte längre vad jag ska göra, sitter och tittar tillbaka på alla minnen av min gubbe och mitt kära hus.
Nu har jag ingenting kvar och min vän verkar vara helt väck!

Ringde han förut ikväll men han säger bara " sälj några saker eller så kommer jag ta mera ifrån dig !! "
Funderar på att försöka polisanmäla händelsen olagliga intrång?
Vill fan inte att det ska sluta så här, han ska få hämnd!
Vad har ni för tips? ( Han bor 2 gator nedanför mig) och jobbar som finansinspektionen eller vad det heter )

HATAR HAN!
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..