Tjena! Behöver lite teknik tips från er fragbiters, jag är inte så insatt i den nya tekniken hos telefoner, men känns som att det är dax att unna mig något som en ny telefon!
Sitter här med en walkman 995, är inte missnöjd direkt men jaja, Jag undrar bara lite för är lite lost, sitter och kollar på Lumia 920 för jag har hört ett jäkla tjat över lagg och dyl som de nya telefonerna har! så värst farligt kan det ju inte vara, jag kommer ha det ganska simpelt tror ja.
Kan någon förklara för mig vad skillnaden mellan 3G och 4G är?
Tänkte helst lägga ned 2000:- max men lumia går ju för 3000, fast nu tänkte jag då skaffa mig något som gärna kan hålla sig ett bra tag! T.ex jag har ju haft min walkman 995 sen gymnasiet och jag tog ju studenten 2009, så en telefon som gärna skulle kunna hålla minst 2-3 år, vad tycker ni?
Jag har hört gott om någon lur som heter ONE också.
Generellt så vill jag väl ha något som ger mig tillgång till skype, kanske.. facebook, inte så värst viktigt dock.
Men batteri tid och livslängd är min största förundring typ, och hur undkommer man detta vansinnes lagg som folk pratar om, det är väl bara för att de installerar en miljard apps ?
Tack på förhand!
2# Jag har inte hört mycket positivt från iphone för att va ärlig
grymt nöjd, lång batteritid, snabb
5# Joo jag använder ju windows på datorn och jag är ju nöjd med det, inte direkt testat linux, sen gillade jag inte direkt mac, så det är dels varför lumia lät lockande, fast sen så vet jag ju inte vad som är bäst på telefon marknaden, är det någon speciell skillnad mellan dem i telen?
dock så spelar jag inte och använder appar så mycket
lyssnar bara på musik Twitter och sånt
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min Android-mobil
Android är googles OS till mobiler. t.ex Samsung Galaxy serien och många HTC telefoner använder det. Även en mängd andra telefoner och modeller.
Windows Phone OS är Windows operativsystem till mobiler, jag har själv aldrig testat det, men har en del polare som använder det och tycker det funkar bra.
iOS är Apples OS till iPhone. Operativsystemet är bra, snabbt och enkelt men för låst för min smak, visst det går att jailbreak(A) men jag håller mig till Android numera.
Har en HTC One X och är jävligt nöjd. Bra battertid (om man rootar och flashar till en annan rom) Snabb och ett väldigt bra stock (orginal) UI.
Jag skulle satsa på en telefon med Android Samsung eller HTC.