Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Utlandsresa, värt?

Postat av aTn_- den 22 Juli 2013, 19:22
8 kommentarer · 252 träffar
Tjena Fragbite.

Jag står inför ett vägskäl. Har länge velat åka utomlands med mina vänner och vi har hypat det som fan. Nu när jag får in lönen den 25e efter att ha sommarjobbat i 4v så ser jag att den ligger på 9,5k. Blir orolig och undrar varför jag bara fått betalt för 2v.

Saken är den att jag glömde bort att jag bara jobbade 2 veckor i Juni och tänkte att jag skulle få betalt för de 4 veckorna jag jobbat (Idiotiskt, jag vet. Men tänkte mig inte för).

Så nu har jag 9,5k och är 5 killar som vill dra någonstans den 17e augusti. Det måste vara ifrån Kalmar eller Köpenhamn och det ska vara bra varmt dit vi ska åka. Har letat lite och inte hittat så bra resor som jag själv är sugen på etc och börjar fundera på om det ens är värt det då min flickvän tjötar på mig om att vi ska åka någonstans.

Vi hittade en resa, det skulle gå på 8k med all-inclusive. Den var alla taggade på, men det blir för dyrt för mig nu.

Hur ska jag göra Fragbite? Jag har fetaste ångesten, kommer bli kallad för ett gäng ökennamn om jag inte hänkar polarna, men är inte heller lika taggad på det längre nu efter fått se min lön etc.

Drar jag med min flickvän kan vi åka när som helst osv.

Hjälp mig, snälla.. Hjälp mig att bestämma och langa fetaste tipsen på ställen att resa till samt lite sjuka saker ni gjort utomlands!

You're the greatest, FB.
Föregående tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..