Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

MCåkare på Fragbite?

Postat av FimpZ den 11 Juli 2013, 17:36
8 kommentarer · 261 träffar
Vet att det andra forum här på vårt underbara internet men vill höra med folket här på mitt älskade fragbite.

Finns det någon MC åkare här som bor i närheten utav uppsala/enköping/västerås eller närliggande städer/byar som är sugen på att bränna några liter soppa och nöjesåka runt lite någongång i framtiden?

Det är tyvärr ingen i mitt kamratgäng som har MC kort så därför har jag ont om folk att åka med. Så har du en hoj och är sugen att åka nåndag hör gärna av er här i tråden eller skicka ett PM så kan vi diskutera vidare.

Och nej om du har en trimmad moped som går i 80 knyck så räknas det tyvärr inte som en riktig hoj, sorry pojk då får gå ut skaffa ett riktigt tvåhjuls kort. Då har vi fått det ur världen iallafall.

För er som är intresserade så kör jag själv en Harley Davidson FXD 1350 CC, Haters gonna hate men vill höra med er om det finns något intresse fört.

/Fimpz/VPTSM

Självklart så beklagas eventuella stavfel och särskrivningar som vanligt.
Föregående tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..