Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

bankkort, 17 år

Postat av Zyder den 7 Juli 2013, 18:21
40 kommentarer · 673 träffar
Hej! Jag är 17 år och tänkte skaffa ett sådant bankkort som man får ha när man är 16+ för att handla med över internet. Mina föräldrar är ganska trötta på att jag köper skit med deras kort hela tiden, tänkte därför be er om hjälp. Jag vet inte riktigt vilket kort jag ska ha, enda jag vet att jag ska köpa ett kort som jag kan göra internetbetalningar med och undrar om jag kan köpa i princip vad jag vill som man inte bör vara 18 för att handla. Tänkte mest köpa lite spel, kanske något från maxfps, och litecoins eller kanske bitcoins (båda kanske fungerar att handla?). Kommer jag kunna köpa dessa saker och har någon lust att rekommendera ett bra bankkort som uppfyller mina krav?

Tack!

EDIT: har föräldrarna någon slags koppling till mitt kort? Alltså kan de se hur mycket pengar jag tar ut och hur mycket jag köper på internet eller är det min ensak?
Föregående tråd

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..