Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kolla upp företag, inbrottsliga?

Postat av wonderworld den 5 Juli 2013, 18:35
25 kommentarer · 456 träffar
Tidigare idag ringde en engelsktalande kille i 25-30 års åldern på några hemma hos mig och frågade efter mina föräldrar. Eftersom de inte var hemma bad killen om att få lämna en lapp vilket självklart gick bra.
På lappen står företagets namn (PW Bygg & tak) samt ett telefonnummer. Han körde en vit skåpbil med utländskt regnr. utan dekaler och dylikt som symboliserar att han kör för sitt företag. Numret står inte registrerat någonstans och företaget får inga träffar på google.
Jag börjar bli lite nojjig över om det är någon av dessa inbrottsligor som kommer och ringer på dörren för att sedan se sig om för alternativa inbrottsmöjligheter, eller om det bara är svartarbetare.

Vilka ska man vända sig till för att kolla upp om företaget är registrerat eller har några anmärkningar?

Bortse från eventuella särskrivningar
Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..