Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Försäkringskrångel

Postat av aka pod den 2 Juli 2013, 23:41
6 kommentarer · 192 träffar
Tjenare fragbite!

För 4 veckor sen sisådär så hamnade jag i en krock. Fallet gick till på så sätt att jag åkte longboard och han åkte bil långt ut i motsatta filen, jag hann bromsa in men han körde på mig lätt med stötfångaren till vänster så den gick sönder.

Vi sa senare att det säkert är någonting som försäkringsbolaget kan diskutera ut och att det var bäst för båda parter!

Nu 4 veckor senare så lämnade han in allt (sent?) och han fick svar på bara någon dag och försäkringsbolaget sa att han ska få betala 4000 självrisk och att han ska förhandla med mig om hur mycket jag ska betala, vilket enligt honom ska vara hela avgiften.

Jag var inte med när rapporten skrevs och jag har ej blivit kontaktad av varken försäkringsbolag eller den inblandade personen mellan händelsen och nu. Känner att detta inte riktigt gått rätt till eftersom han utan problem kan vända situationen till hans fördel.

Någon som har några erfarenheter utav försäkringar och mina rättigheter i allmänhet? Skulle vara till stor hjälp.

Tack i förhand
Föregående tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..