Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

sjukaste och vidrigaste jag varit med om

Postat av IMOvANE den 30 Juni 2013, 00:55
17 kommentarer · 261 träffar
hejsan fragbite. Som ni kanske såg i en annan tråd jag gjorde för ett tag sedan så är jag i kroatien. anyway, för cirka 2 dagar sedan låg jag och solade på stranden, då de kom fram en snubbe till mig och sa att jag skulle hålla koll på min lillebrorsa på 7 år som badade 15 meter framför mig för att de var en pedofil @ stranden. Jag blev lite skraj och så åt Liam min bror att vi skulle gå hem till våran husbil. Berättade de för päronen men dom trodde inte att de var någon fara, eftersom de är så mycket folk, men dom sa också att de var äckligt och otäckt.Igår kväll skulle jag gå och duscha och dom har speciella hus med duschar/tvättmaskiner/etc etc så jag gick iväg till ett sånt själv runt halv 9.

När jag kommer in är jag helt själv förutom att jag hör någon duscha en bit bort i duschrummet. Går in sätter på duschen och duschar i kanske 15-20 minuter? En grej jag märker under hela duschningen är att någon går fram och tillbaka utanför, (är låsbara dörrar till duscharna). Helt plötsligt så sticks en hand in med någon liten slags apparat? hinner inte riktigt se vad de är för nåt men jag gissar på att de är en kamera. Jag tar handduken och rycker upp dörren men ingen är där, springer ut genom dörren in till duschrummet och ser en ''gubbe'' skulle gissa på 55-60 år gammal med mörkgrått hår, som står och stirrar på mig iskallt en 10 meter bort, och gör en jävla PUSSMUN till mig!
Jag blir helt sjukt äcklad och drar därifrån snabbare än ögat hem till mamma och pappa och säger vadfan gubbjäveln gjorde, och dom blir rätt upprörda så vi gick direkt till receptionen som lyckligtvis fortfdarande hade öppet och sa vad som hade hänt.
Dom berättade att dom hade haft problem med en äldre man som bland annat suttit med kameror på stränderna riktade mot barn och unga, han hade också varit och hängt i duschrummen och lite annat. Vi blev faktiskt lite smårädda då pedofiler är bland de värsta jag vet. Tidigare idag märkte jag att den jävla vidriga gubbjäveln stalkat mig runt på campingen, och även ståt bakom nå jävla TRÄD nära våran husbil och glott på mig. De var fanimej droppen för mig och rushade receptionen och klagade, fick då reda på att jag inte var den enda han följt efter... Tydligen så var de tillräckligt för att personalen skulle få genomsöka hans tält, de dom hittar?

SOLGLASÖGON MED GÖMD KAMERA MELLAN GLASEN, EN JÄVLA PENNA,NYCKELRING OCH KLOCKA MED KAMERA I,VANLIGA KAMERAJÄVLAR OCH EN JÄVLA DATOR!
Blev helt chockad...

Tyvärr så genomsökte dom aldrig kamerorna på bilder utan kickade ut gubbjäveln såfort dom kunde, och även varnade andra campingar i närheten.

De absolut vidrigaste med detta är att han alltså laddat upp med detta för att ta kort på barn och ungdomar? Vad gör han med bilderna efteråt? Vill inte ens tänka tanken....

Ville bara dela med mig av detta, och har något liknande hänt er nån gång?

Hörs
Föregående tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..