Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Moderatorer+ rasism?

Postat av Emerit den 28 Juni 2013, 14:59
33 kommentarer · 201 träffar
Tjena, tjena har stått och funderat över varför trådar som är gjorda för att hata på invandrare/svarta personer inte tas bort av moderatorer. Jag förstår att sträva mot att va ett friare forum, men det börjar fan gå över gränsen.

http://imgur.com/oOPbYN3

Dessa trådar är gjorda endast för att hata på invandrare och svarta personer. Jag blir rent chockad när jag inte ser att trådarna försvinner. Det ger ju inte Fragbite ett bra ansikte utåt, när åtminstone 1/3 av alla trådar antingen handlar om SD och invandrare.

Fragbite har blivit mer eller mindre ett skämt under de senaste åren för att trådar som inneburit hat mot folkgrupp och invandrare inte tas bort eller behandlas. För att inte tala om Fragbites logo.. "Fragbite - Den svenska sidan för allt om Counter-Strike och lite till" känns fel i dagens läge. Jag vill påstå att det idag är snarare "Fragbite - Den svenska sida för allt om SD, invandrare och lite till.

Nu kommer jag inte komma med något ultimatum om att jag kommer lämna sidan för gott om det inte händer något, för att om jag kommer lämna så ändras inte ett skit, sen gillar jag nyheterna som fragbites redaktörer gör. Men gör för i helvete något åt detta, så jävla irriterande att behöva se en jävla massa skit hela tiden när man kommer in på fragbite.

MVH Emerit.
Föregående tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..