Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Snabb hjälp om Träning

Postat av quasto den 26 Juni 2013, 16:33
1 kommentarer · 208 träffar
Hej, ska göra detta kortfattat så det inte blir en plåga för era ögon att läsa.

Har spelat fotboll & innebandy hela mitt liv, enda sedan jag var 7år, har fyllt 20 detta år.
Har gymmat under en 6 månaders period för 2 år sedan (inget seriöst)

Väger 72kg och är 180ca lång. All min vikt sitter på mina ben/lår/vader. Då jag aldrig haft haft problem med att springa osv, med andra ord har jag alltid varit stark i mina ben pga fotbollen/innebandyn.

Vill också påpeka att jag har EXTREMT hög ämnesomsättning (positivt eller negativt när det gäller bygga muskler) så jag kan äta hur mycket skit som helst utan att rubba vikten. När jag väl tränade förr, jag åt extremt mycket mat och tillsatte whey80, gick från 64 till 72 kg på drygt 3-4 veckor.

Det är just överkroppen jag behöver träna, framförallt rygg/bröst/armar.

Vill helst undvika gym om det finns andra vägar man kan komma åt just hemma, då alla gym där jag bor är totalt fullproppade, är inte heller speciellt bekväm med det heller just i början.

Enormt tacksam för svar, att bygga min kropp har alltid varit en sak jag skulle vilja göra.

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..