För några dagar sen funkade min ventrilo helt utmärkt på freebsd-burken. Under onsdagen så uppdaterades det till en nyare version och nu får jag en liten jobbig "error":
[skalman@gamma.rosamoln.org ~/lnxvent]$ ./ventrilo_srv
ELF binary type "0" not known.
bash: ./ventrilo_srv: cannot execute binary file
Någon som kan förklara? Vet inte hur många som är kunniga inom *nix / *bsd av alla småkillar här. :-)
Ont: Jag gillar det inte.
Fragbites Regler;
§3 Diskussion om fientlighet mot människor med en viss etnisk bakgrund är förbjudet.
Lyssnade på en väldigt intressant föreläsning av EXPO härom dagen och tycker du borde se efter vad de står för :).
http://www.imdb.com/title/tt02 06634 /
#2 Du kanske borde läsa på mer om EXPO? Din intelligens för övrigt lämnar en hel del att önska. Du tolkar videon på alldeles fel sätt och det var knappast krigsskadade invandrare som var på agendan utan snarare hur Islam sprider sig i Europa och får ett allt starkare och destruktivare fäste. Guuuud, varför försöker jag ens hålla en vettig diskussion..
Jag har varken nazistiska eller superrasistiska åsikter utan är mest neutral i ämnet, jag orkar inte slösa alltför mycket energi.
Jag bara undrade. Människan och religionens historia bevisar ju att två religioner inte kan existera under samma tak så vad händer när Islam får allt större fäste i Europa? Det är den kollisionen jag ville diskutera och konsekvenserna detta kan få.
#6 Robinski, hahah, dig tänker jag inte ens diskutera med, Du är så intelligensbefriad individ så hälften vore nog! Håller dock med dig om att idioten som lagt upp videon är väl extrem och verkar sakna en del hästar i stallet. Det är dock inget OREALISTISKT scenario helt och hållet även om det inte lär ske i samma grad. Konflikter är ju dock oundvikliga?
#6 +1!
#1 +1 btw