Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ni får bestämma...

Postat av uent den 23 Juni 2013, 23:14
22 kommentarer · 340 träffar
Tjenare alla kära fragbiteare!

Om cirka 2 veckor är mitt sommarjobb över, därefter börjar mitt sommarlov på riktigt! Nu önskar jag att detta sommarlovet ska bli det bästa sommarlovet någonsin eftersom att det även är mitt sista "riktiga" sommarlov. Därför har jag valt er här på frabite välja vad jag ska göra...

Kort om mig:
Jag är en 18årig kille som bor i smålands mörka skogar, som vill att mitt sista riktiga sommarlov ska bli det roligaste/galnaste någonsin. Jag har körkort samt bil, både sportbil och familjebil. Ingen direkt budget på hur mycket jag kan göra av med under sommaren.

Exempel på grejer:

* Eftersom att mina föräldrar äger en lite "finare" sportbil ska jag ta den och åka ner till ystad där jag sedan ska köra på en raksträcka vid havet tillsammans med någon kompis. (Något jag velat göra sedans jag var 11 och var på camping där).

Regler:

Jag vet att folk kommer trolla sönder i denna tråden så därför har jag själv rätt att välja bort vissa grejer.

Jag kommer inte ljuga om vad jag gjort och inte gjort.

Jag kommer försöka filma det mesta, har en gopro, Canon 600D samt iPhone kamera. (Kommer inte filma något olämpligt)

De saker jag ska göra måste vara rimliga, till exempel åka till månen är inte rimligt.

Så låt idéerna flöda kära kompisar!
(Förlåt om jag har skrivit lite rörigt, otroligt trött då jag skrev denna tråd.)

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..