Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blir alltid så satans bakis

Postat av KARAMELLKUNGEN den 22 Juni 2013, 17:14
44 kommentarer · 12 600 träffar
Kan börja med att jag är 20+, så ni duktiga minderåriga som blir sura när folk pratar alkohol kan ta det lugnt. Jag får dricka.

Problemet är att jag varenda gång blir så fruktansvärt bakis. Ingen jag känner är i närheten av mig på den punkten. Jag förbränner alkoholen extremt segt. Annat än klassiska symptom såsom nedstämdhet osv så är det mest min mage som blir helt knas. Det känns som jag ska spy konstant vilket jag också försöker och ibland gör, men illamåendet vägrar försvinna ändå. Kan inte göra någonting utan att sitta i badrummet eller försöka lägga sig ner och stirra upp i taket. Bakfyllan sitter alltid i till runt 18-20 tiden dagen efter.

Har försökt med resorb- och bakistabletterna, omeprazol, dricka hinkvis med vatten, hålla mig vaken så länge som möjligt innan jag lägger mig, käka fet mat innan och efter, sluta dricka runt 23-tiden. Inget av dessa gör att jag mår bättre.

Så vad kan man testa mer? Jag är ju i princip nykterist bara för att jag i många fall inte tycker en fest eller utgång är värd bakisplågan dagen efter.
Föregående tråd
Nästa tråd

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..