Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Varför är kuken så wierd?

Postat av Duke Nukem den 19 Juni 2013, 01:17
34 kommentarer · 348 träffar
Okej.. så jag har längre undrat en sak.

Jag är 15 bast, 178 cm lång, 75 kg & har en kuk på 4-5 cm slak & 15-16 cm hård.

What's up with that shit? Det är så konstigt, jag vill ha en stor slak, fan, skit pinsamt står & pissar på en publik toalett och så kommer den minsta nån sett ut bara för att den är slak. Jag har t.o.m fobi för att pissa på en sån toalett förresten.. haha, som t.ex. nu på dreamhack, stog i kö varje gång bara för att jag skäms över min slaka jävel där nere.

Varför är det så? Give me a bigger d, god. Likadant på fester ifall man är ute, ska ställa sig å pissa och nån brud kommer, då åker den in dirr liksom så man nästan pissar på sig. Vet själv hur en brud såg min polare.. vi kallar honom, Martin. "Martin har stor kuk" går hon å säger en hel kväll. Känns skit jobbigt att vara den lille av dom alla. Lovar att jag 100% är minst av alla i min klass t.ex. Whut to do? Kan man inte stretcha ut dicken ett par cm på nå vänster :P (skämt å sido).

disk: Stor eller liten slak?
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..