är 15 bast, trevlig och är inte någon jobbig person kan jag nämna redan nu, men jag har ett litet problem.
Nu var det så att jag hade ont i halsen idag och stannade hemma från träningen, men av någon anledning gör dom det till världens största deal och blabla, du får inte sitta vid datorn ikväll och måste sova eftersom du är ''sjuk'', hur konstigt är inte detta?
Finns det ens någon logik med detta? det är vetenskapligt bevisat att man bör inte träna med ont i halsen, och det hällregnar, så varför får jag inte lira lite dator?
vet inte vad jag ska göra, för nu tvingar dom mig att döma en match imorgon när jag har ont i halsen, help me fragbajt, vette fan vad jag ska göra för något, jag behöver bra argument som får dom att ändra sig. Tack på förhud.
att du ens pallar bråka om att inte få sitta vid datorn 1 kväl och att vara respektlös mot klubbenl
För mig så fungerade det med att fråga såhär: "Vad är skillnaden med att ligga stilla i sängen och sitta stilla i en stol?".
Skrivet med min Android-mobil
Nej det är inte bra att träna överhuvudtaget när man är sjuk.
(Det spelar ingen roll om man är förkyld, har feber eller ont i huvudet)
Sen dessutom när det regnar så förstår jag absolut.
Skrivet med min Android-mobil
dont...
själv brukar jag inte bry mig så mycket när mina föräldrar säger vad jag ska göra och det verkar funka för mig... de tröttnar väl på att tjata antar jag. beror självklart på hur stränga föräldrarna är men jag märker att folk som kör denna stil har väldigt mycket skönare liv
jag hjälper självklart till hemma men när de vill att jag ska göra saker åt mig själv t.ex städa rummet eller "kom hem senast 12" eller "inge alkohol" så kan jag inte bry mig mindre om avd de säger
my life my rules.... BIAAAATCH!
men iaf... de vill bestraffa sig (som #2)
lyssna inte på dem om de inte lyssnar på dina argument.
berätta också att kombinera fysisk aktivitet med halsont är livsfarligt.
Människor har dött av detta.
Att du inte får sitta vid datorn när du har ont i halsen är otroligt löjligt.