Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag kan bara utgå från min, och jag vågar påstå att jag nog kan spela minst 5-6 timmar final fantasy IX via retroarch innan batteriet tar slut, så du borde verkligen byta den.
Låter konstigt, kör en 4S sedan release och fortfarande kan jag lyssna på musik i stort sett hela dagarna och ändå sitta med 50% eller mer batteri kvar, beroende på hur mkt smsande osv det blir.
Köpte 2 st samsung s4 och båda håller ca 12 timmar batteritid. Allt som tar ström är bortagna men den slukar massor av batteri. Och så blir de väldig varma på skärmen när man spelar. Kan knappt röra det utan att det bränns. Esa
Lyssnar på musik minst 8h om dagen, surfar på facebook, fragbite, aftonbladet osv, chattar, har även på GPSen, minsta jag % jag haft när jag kommer hem från jobbet är 40 tror jag.
#29 Har precis samma grej, jag lyckades byta sladden i laddaren, hade 55% på en timma. nu har det dock blivit likadant med min nya sladd. skit konstigt.
#33 har testat med 3 olika laddare.
55% på en timma är ju relativt bra jämfört med min.
Lägger mig med en klump i magen då jag inte vet om jag kommer ha 100% eller inte.
#33 har testat med 3 olika laddare.
Lägger mig med en klump i magen då jag inte vet om jag kommer ha 100% eller inte.
Måste vara något fel. Om jag streamar musik på jobbet 8 timmar konstant och tar upp den ibland och surfar lite etc.. Så brukar jag gå hem med omkring 50% vid slutet av arbetsdagen.
Jag brukar ha med min S4 när jag gymmar och då brukar jag lyssna på musik i ungefär 2 timmar, jag förlorar kanske 10-15% batteri.... Vet inte vad du har gjort för fel.
#35 testa använda original laddaren och sedan byta sladd i den. nu funkar dock inte min nya sladd, nu har jag laddat min mobil i 3 timmar , har bara fått 25%
idag tog mina batterier slut asfort, verkar bero på "Google-tjänster" som stod för 64% av batteriförbrukningen. kolla sånt om ni har probbzzz och få bort skiten som drar
Du måste ha gjort något knas med din.
Jag kollar på minst 2h stream (netflix) varje dag och en väldans massa surfande. Ringer en hel del i jobbet också.
Har aldrig fått slut på batteri.
Ladda ner Juice Defender, det är en bakgrundsapp som stänger av alla onödiga skitfunktioner som man inte behöver ha igång.
Du kan också avaktivera automatisk ljusstyrka och stäng av GPS funktioner.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
allt är så jävla mycket bättre ^^
Stäng av de samt alla bakomliggande program å håller det skitbra.
Skrivet med min Android-mobil
Hör med återförsäljaren!
Byter mot en iPhone asap
Köp en iPhone 5, är super nöjd med min! :)
Finns massa tips på swedroid och andra forum.
Jag kollar på minst 2h stream (netflix) varje dag och en väldans massa surfande. Ringer en hel del i jobbet också.
Har aldrig fått slut på batteri.
Du kan också avaktivera automatisk ljusstyrka och stäng av GPS funktioner.
Skrivet med min iPhone