Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hotad av klasskamrat

Postat av ExTra1A den 16 Juni 2013, 14:30
25 kommentarer · 451 träffar
Hej!

När jag vaknade imorse hade jag fått ett sms av en klasskamrat. Låt oss säga att han heter "Linus". Saken är den att jag är skyldig honom 100 spänn efter att jag lånat dem till cigg för två veckor sedan. Jag har inte kunnat betala tillbaka p.g.a. jag är helt pank. Nu har killen hotat att misshandla mig med sina polare. Här är hela vår sms konversation:

Linus: Ey din horunge kom till ramperna och ge mig mina pengar!! Jag måste ha dom nu
Jag: Men jag har inte dina pengar har jag sagt, du får dem som sagt på onsdag
Linus: Fattar du trögt?? Kom hit annars kommer jag och mergim hem till dig fucking luffare, du kommer inte kunna stå när vi är klara med dig
Jag: Nej, lägg av du får dina pengar på onsdag, låt mig bara vara, snälla..
Linus: Ey haha vänta du bara, du kommer ångra dig mannen

Efter detta stängde jag av mobilen och förseglade mig hemma. Saken är ju den att jag får cash på onsdag av min farsa men "Linus" vill ju inte vänta. Jag är livrädd för denna kille, så nu till mina frågor:

Vad ska jag göra? Hur ska jag lösa detta?

Mvh, eran ExTra1A

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..