Tja pojkar och kanske inte lika många flickor.
Vad kan ni ge för tips på käk i JKPG så här dags på dygnet. Jag vill helst inte käka här på DH då jag tycker det är totalskräp.
NOTE: Är villig att gå en bra bit för maten!!
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Om du kan tänka dig att åka en bit så hoppar du på Buss 1 mot Råslätt och åker hela vägen till Lasrettsparken så finns det en pizzeria där som heter "Evergreen". Stänger 3/4 tror jag och de har riktigt goda pizzor!
EDIT: Kom på ett till ställe som ligger precis bredvid. Pastabageriet heter det, riktig jävla fylle mat men det smakar faktiskt riktigt bra! Hembakad pasta med lite olika tillbehör, carbonara t.ex.
#15 Maten är rätt okej om man jämför med andra ställen.
Berätta mer om den här "underbara känslan" du får av att vara i samma byggnad som 5000 12 åringar.. 15+ på DH och jag åker direkt.
Kan tipsa om att gå eller ta taxi (100kr dit och 100kr ungefär) till Burgerking ett tag innan de stänger.
God mat, och jag har aldrig varit ett fan av maten inne på DH heller.
Gå till Willys. Där köper du en köttbit av någon sort och en salladsmix. Det brukar finnas färdiga som är helt okej. Sen går du till Statoil och köper engångsgrill, finns det på Willys köper du en där såklart.
Efter att du tillagat detta har du en trevligare måltid än vad du får inne på DH.
#16 Vilken tur att alla tycker olika då!
#17 Sätter sibylla framför Bk, men tack ändå! :)
#19 Hej Tobias, jag har förätit mig på billys, men tack för erbjudandet!
#20 Låter alldeles för jobbigt för min del haha!
Köpte Burgerking igår, gjorde en deal med en taxichaffis att skjutsa oss dit för 100kr.
Blev promenad till Max idag till lunch och nu på kvällen blev det pasta med köttfärssås, antagligen den mest prisvärda maten här inne på DH vad jag sett iallafall.
#36 Fast det gör ju ändå.. förmodligen kommer du ihåg dom åren, man utvecklades ganska rejält som person och mognade till lite. Jag ser då inte många över 14 som går runt och skriker osv.
#38 nej och der är orelevant då jag argumenterar inte för någon åldersgräns på dreamhack utan att det inte skulle vara någon större skillnad om det var 15 eller 12 års åldersgräns på dreamhack, hänger du med?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min Android-mobil
EDIT: Kom på ett till ställe som ligger precis bredvid. Pastabageriet heter det, riktig jävla fylle mat men det smakar faktiskt riktigt bra! Hembakad pasta med lite olika tillbehör, carbonara t.ex.
Man åker ju dit för käket och KEEEERO!
Berätta mer om den här "underbara känslan" du får av att vara i samma byggnad som 5000 12 åringar.. 15+ på DH och jag åker direkt.
God mat, och jag har aldrig varit ett fan av maten inne på DH heller.
Efter att du tillagat detta har du en trevligare måltid än vad du får inne på DH.
#17 Sätter sibylla framför Bk, men tack ändå! :)
#19 Hej Tobias, jag har förätit mig på billys, men tack för erbjudandet!
#20 Låter alldeles för jobbigt för min del haha!
Puss
Skrivet med min iPhone
Det va rätt gott.
Kebabrullen i B?
Nudlar hos asiaterna i D?
du har fått hur mycket tips och råd som helst men inget duger?
#29 Ska kollas in, tackar! :)
Blev promenad till Max idag till lunch och nu på kvällen blev det pasta med köttfärssås, antagligen den mest prisvärda maten här inne på DH vad jag sett iallafall.