Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

orolig för brorsan

Postat av alphest den 16 Juni 2013, 00:30
23 kommentarer · 746 träffar
min brorsa har börjat bete sig konstigt förut hade han asbra betyg i skolan men nu är han knappt där ens en gång..:S
allt började med att en ny kille stefan kan vi kalla han kom till våran skola(bor i en liten stad) och brorsan började hänga med stefan och han var inte som alla andra häromkring utan rökte och sket i skolan och min brorsa tyckte han var häftig så han började göra som stefan.
nu senast letade jag i brorsans jacka och hittade tradulan och när jag googlade var det knark..:S vet verkligen inte vad jag ska göra för säger jag till pappa blir han rosenrasande och jag vill inte ge brorsan trubbel men samtidigt vill jag inte att han ska vara ute och äta tradulan och kanske dö.
ska jag prata med stefan eller brorsan om att han inte ska knarka eller ska jag gå till sosialen?
tacksam för svar
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..