jag vill bara tala om att det finns änglar i sverige!!
Jag och en polare hade ungefär 1.5 mil och gå hem ifrån high chapparal men vi fick skjuts hem av en dam som plockade upp oss på vägen och hon i mina ögon är en livs levande ängel!! hon körde oss hela vägen hem nu när vi är mer än alkooholiserade och dessutom utan att ta emot mina pengar för besväret!!!!!
TACK DU GODE MÄNNISKA
#2 sjukt snällt, känner inte ens människan men hon hette camilla!! ska verkligen skicka blommor!
har nog inte hänt mig nåt som jag kmr ihåg iaf
#9 nja när jag tänker efter e det e ganska dåligt o baraa ha gjort 1 snäll grej till nån random.. tkr inte om folk så e svårt o göra nåt snällt för nån när man försöker undvika alla man ser ^^
Kall jävla vinter, bussarnas tidtabeller hade blivit omvända så det gick ingen buss som det alltid hade gjort dom senaste (åtminstone) 7 åren.
Står iaf där och vet inte vad jag ska ta mig till för att det är cirka 2.5mil hem samt att jag inte har något batteri på telefonen, kan inte åka någon annan buss till någon osv heller.
Så är det en till kille som står där och inser att bussen inte kommer att gå osvosv, så han ringer en taxi som han låter mig och en äldre dam åka med i, säger åt han att vi kan dela på kostnaden men det går han inte med på.
Taxichauffören tycker att denna man har gjort en god gärning och är snäll och stänger av taxametern innan våran destination är nådd.
Denna man har även gjort andra snälla saker inte speciellt mycket till historia osv men han är iaf väldigt snäll :-)