Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svenska tjejer

Postat av HiddeN den 14 Juni 2013, 16:38
3 kommentarer · 272 träffar
Som rubriken, svenska tjejer.
Dom är ytliga och tråkiga, nu är ju inte alla det utan majoriteten.
De klär sig utmanande och det är ju inte direkt så att killar håller händerna i styr när de får se brudarna.
Om nu killarna gör rätt, det får var och en diskutera men enligt mig själv så är ju direkt fel om nu inte tjejerna själva vill det eller tvingar fram det.
Typ "Kolla vad snygg, jag e" Ta på mig-blick eller konverserar med den meningen.
Sen om dom brudarna ångrar sig efter den händelsen och har ångest, de får ju klart skylla sig själva och börja mogna.
Utländska tjejer tar för sig socialt och kan diskutera.
Svenskar då? Njae skulle inte säga samma sak.
Är icke så att jag är emot svenskar men dom känns ytliga och tråkiga socialt men visst är dom snygga.
Skulle jag börja gilla två tjejer, den ena är 19 och är svensk medans den andra är.. ska vi säga turk och är 23, är kanske inte lika snygg men är mer öppen och har vissa planer för en framtid, då skulle jag helt klart välja den sista om det nu blev kärlek på hög nivå i slutändan efter man lärt känna varann en lång tid. Att skaffa en unge skulle inte vara helt fel men det kommer ju förstås inte direkt.

Vad ska din framtida tjej ha för typ av planer?
Hur stor åldersskillnad ska det vara mellan er två isf?
Kommer släkten ha stor roll i eran relation?

Diskutera på :)

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..