Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Knottrar på kuken

Postat av secndacc den 14 Juni 2013, 14:22
29 kommentarer · 1 642 träffar
Hej

Det är såhär att jag var inne på läste på
http://www.umo.se/Kroppen/Kill ars-underliv/Prickar-och-knott ror /

och hittade där att det som jag har kallas för Talgkörtlar. Och för dem som inte orkar kolla länken är detta vad som står om det:

Vad kan prickarna och knottrorna vara?

Talgkörtlar

Oftast är det som ser ut som prickar och knottror på penisen och pungen talgkörtlar. Deras funktion är att smörja huden och hålla den mjuk och smidig. De finns över allt på kroppen utan att man ser dem.

Anledningen till att de syns så tydligt på penisen och pungen är att huden är så tunn och för att man har så lite underhudsfett där. Talgkörtlar kan vara vita eller gula och lite upphöjda. Ibland, till exempel när man duschar eller badar varmt, kan de tillfälligt bli större.

Grejen är bara att det står ingenting om hur man kan få bort dom, förminska dem, få dem att bli färre etc.
Jag har nämligen jätte många, och har pga den anledningen undvikit att följa med/ta med brudar hem, (dem få tillfällen jag fått :P) jag är alltså oskuld...
Jag vågar verkligen inte visa min kuk för nån tjej i rädsla av att hon kommer bli äcklad och dissa sexet. Sen kommer halva stan veta det dagen efter.
Sen är jag alldeles för osjälvsäker för att våga gå till en ungdomsmottagning för att visa min kuk för nån annan människa, även om det är en läkare.

Så är det någon som varit vid ungdomsmottagningen och kollat upp detta? Som vet ifall det finns någon salva eller annan behandling som kan motverka dessa?

Tacksam för hjälp
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..