Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

blivit kär.. hjälp!

Postat av kunipeN den 13 Juni 2013, 21:46
12 kommentarer · 195 träffar
Allting började för ca 2 veckor sen när jag var med en gammal killkompis som i sin tur umgicks med 2 tjejer. En utav dessa tjejer fångade min uppmärksamhet direkt. Så jag var social och vi snackade en del.
Men hon verkar inte direkt positiv till att smsa. Och hon brukar smsa ganska mycket. Alltså får jag en känsla av att något är fel.. men när hon väl smsar (brukar vara mitt jobb att starta konversationen...) så är hon hur gullig som helst men också lite oläsbar. Brukade skicka iväg något whine-sms som såg ut som följande "Om du inte vill att jag ska smsa eller dylikt så säg det istället =)" när hon inte svarade. Fick dock svaret att det inte fanns något anledning till att jag skulle sluta skriva. Så det är väl positivt..

Frågan är hur jag ska agera och göra för att få henne att bli min eller för att bekräfta att båda har ett intresse för varandra!

Vill inte vara för mesig eller vara den som smsar hela tiden.. men det gör nästan ont när hon inte svarar.

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..