Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
men asså man vill ju ha någon med erfarenheter... + att man vill ju ha någon som helst delar ett intresse.. + att man kan sitta och skoja med varandra om man är lite äldre.. liksom tänk om jag säger nått så hajjar inte den lilla 13 åringen det... då blir man ju galen... aja skit samma.. åldern är första prioriteten... sen kommer skillen.. sen kommer platsen personen ifråga bor på...
#0 Jag tror det beror på att eftersom dem har så låg ålder så tänker dem inte likadant som en äldre person, utveckling etc. Att en kille som är 16år kan ha spelat längre än en som är 14år. Sen kan det vara periodmässigt också gällande rösten, att man inte klarar höra en kille med pipröst för då dör man i skratt osv.
För cirka 1,5 år sen, när jag var runt 16-17 spelade jag r60 med 2st grymt skillade 14-15åringar xD. Så åldern har inte så stor betydelse. Men nuförtiden skulle jag inte orka spela seriöst med folk som är så unga eftersom det är förmodligen slut på 14åringar som kan spela, däremot är det typ mycket 16åringar som är duktiga som har spelat seriöst i 2-3år.
Orkar inte lira med 08:or ( Stockholmare ). Har varit inne på många stockholmska vent/ts servers och där hör man naturligtvis "OFTA!???!"
"JEVLA FUSKAARREE"
inte nog med det .....
Jag är själv 15, märker ofta av att folk söker äldre spelare. första gången jag spelade med min nuvarande clan trode de jag var typ 18år, varför ska det då ändras bara för att man egentligen är 15? Sen finns det ju väldigt många med pipröst osv.
#0 Du verkar tro att det har något med skillen att göra. Att folk tror att folk under 16 är sämre på cs. Detta stämmer inte alls, det handlar om att man vill ha en viss mognad i klanen. Visst det finns undantag det erkänner jag, men dom flesta som är <16 är väldigt omogna och sjukt jobbiga att ha på venten, därför är det väll inte så konstigt att man letar efter folk med högre ålder. (Även om väldigt många 16+ är sjukt omogna också)
alltså om man nu ska lira clan ska de medlemmarna ha skill oavsett om de är 13år....har 2 i mitt lag som är det om inte en av dem är 14 år...sen är det jag och 3 till 15år och jag kan säga rakt ut att det spelar ingen roll...Man har kvickare reflexer när man är yngre än när man är oldman....
Asså man söker en viss ålder för att man vill va säker på att man får in en try som man vill ha t.ex. sök 10+ du får svar av 80% 12 åringar som inte brukar va så mogna.. 16+ är ju oftast(inte alltid) mognare än 12 åringar.
Peace out!
Jag bryr mig inte om åldern pågrund av cs skickligheterna, är man 14 år har man inte samma humor och mogenhet osv. Det viktigaste för mig är att alla har humor och passar in tillsammans så att man har roligt tillsammans. Många gånger så passar inte en yngre spelare in i det sociala eller vad man ska säga.
man vill ju gärna ha sånna som e jämngamla, i alla fall jag, sen vet jag att de flesta 15åringar är inte så bra som andra 18 åringar till exempel som spelat ett par år mer...
De flesta tycker om att spela med folk i samma ålder, just pga av att man är mest lika då antar jag. Sedan är det naturligt att folk på äldre år generellt sätt är bättre än yngre på att lira, av den enkla anledning att de är bättre utbildade i skallen.
klart åldern spelar roll, jag säger inte att man blir mer mogen för att man är äldre men ens röst blir mogen iaf, jag håller på att skratta ihjäl mig när/om jag spelar med en 13-14 åring som inte har fått nån bas i rösten så han låter som en pipig tjej. det är det som är lite jobbigt..
Mognaden? Finns de som är 20 som uppför sig som om de vore 5.
#42 schhhhhhh :))))
#43 Menar du det? Har hört skräck exempel på dem som låter, ja det går knappt att beskriva, har hört 20 åringar som man inte tar för deras ålder om man dömer dem efter rösten iaf.
#41 igen, jo men dem flesta 20 åringar har en mogen röst iaf, och dem flesta 13-15 åringar låter antingen som om nån höjer och sänker volymknappen på rösten eller så låter dem bara allmänt pipigt..
Dom är vanligtvis sämre på CS, kanske inte aimet .. men de saknar speluppfattning och erfarenhet. + att dom skriker och dampar som om dom har mens när dom dör. Vilken iofs kan vara roligt ibland :p
Plus att man inte kan prata med en 14-åring, de är så otroligt korkade i 9 fall av 10 :)
#14 du snackar för dig själv, bara för att du är en norrlänning som springer runt i skogen grinar i snön när de inte går bra på pcw. Vafan går du på för statistik ?, vadå de flesta 08a klaner läggs ner på 1 vecka, lades VXO ner efter en vecka ? jävligt bra spelare har komit från stockholm, snacka inte skit
Blir så less på folk som söker 17+ så när man svarar att man fyller 16 om en måndad typ, så säger dom "Vill inte spela med småglin som måste gå och sova kl 7" när dom sjävla just fyllt 17 dom verkar tro att dom är så mycket mer mogna är 16 åringar :/
Är väl mest att alla -15 (runt där) är så omogna. Kanske inte alla, men majoriteten iaf. Och som du säger, så har de pipröst, vilket är vääldigt irreterande ^^
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Men ibland kan det dock vara gulligt, När de just har börjat spela och därmed inte skjuter särskilt bra. :)
Missförstå mig inte, Jag ogillar bara att spela med de, Brukar inte håna för dem för åldern, Inte länge sen jag var 13 liksom.
"JEVLA FUSKAARREE"
inte nog med det .....
De flesta 08:klaner läggs ner efter 1 månad.
Peace out!
Ja, åldern spelar roll. Skönare att spela med jämnåriga...
Åldern spelar roll!
#42 schhhhhhh :))))
#43 Menar du det? Har hört skräck exempel på dem som låter, ja det går knappt att beskriva, har hört 20 åringar som man inte tar för deras ålder om man dömer dem efter rösten iaf.
OT: Så länge en spelare är med och satsar, har bra spelförståelse samt aim så tycker jag han bör accepteras.
#41 igen, jo men dem flesta 20 åringar har en mogen röst iaf, och dem flesta 13-15 åringar låter antingen som om nån höjer och sänker volymknappen på rösten eller så låter dem bara allmänt pipigt..
dom brukar vara mindre mogna osv.
Plus att man inte kan prata med en 14-åring, de är så otroligt korkade i 9 fall av 10 :)