Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sluta röka, hur?!

Postat av rayien den 11 Juni 2013, 12:27
68 kommentarer · 563 träffar
Tjenare!

Jag är 17 jordsnurr, när jag var 15 började jag få problem med min andning. Jag kämpade ett tag gick på olika mediciner osv... Mitt jävla problem fick mig till att börja bråka med mina föräldrar då jag spelar fotboll och min familj är fotbollsgalen, har spelat fotboll i ca 14 år nu. Men när jag började bråka med mina päron ofta så blev jag aggressiv och ville bara slå sönder något osv. Jag kom då in på ciggaretter, jag blev lugn av det m.m. Har rökt nu rätt länge och är röksugen då och då, men jag vill fan inte röka längre men inte lätt att sluta då jag verkligen har försökt. Det ska alltid vara någon jävla tjej på fest som bjuder på cigg så står man där och pratar och njuter.

Men iallafall, hur ska jag sluta? Någon som har slutat med att röka och isåfall undrar jag hur du gjorde m.m.
Nästa tråd

68 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 68 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..