Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Oskuld - Kunde inte få upp

Postat av Dr.Grey den 7 Juni 2013, 19:22
23 kommentarer · 2 833 träffar
Tjabba tjena hallå!

Detta är inte nog inte det bästa forumet för denna fråga/fundering men jag vet att det finns mycket kunnigt folk här ute som har vart med om mycket, så jag ska bara gå rakt på sak och hoppas på ett vettigt svar/lösning.

Jag har flickvän, vi myste igår,

Jag- Oskuld
Hon- Ej oskuld

Vi tog av oss osv. när vi myste och hon sa att jag skulle ta fram kondom, jag gjorde't och när jag väl skulle kirra kondomen så dog den bara? Fick inte upp den igen?

Läste på lite andra forum och troligtvis var jag "nervös", men jag var inte rädd eller så, det skulle liksom vara första gången men vafan? Älskar henne och ville göra det, men sen när den hade dött var det kört, fick verkligen inte upp den igen, då kan man säga att det vart stressigt,

Vi försökte ett tag till men sen efter ett tag orkade ingen hålla på å mysa osv. så vi bestämde oss för att ta det en annan gång,

Vad ska jag göra om det händer igen?

Ska jag äta något speciellt innan?

Vad är problemet?

Var jag nervös?

Har detta hänt för dig? Hur löste du det?

Tack på förhand och glad sommar boys & girls.

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..