Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Snart sommarlov...

Postat av CazzEN2k4 den 7 Juni 2013, 18:21
12 kommentarer · 278 träffar
Hej fragbite!

Idag hade jag min sista tenta för denna termin, var ganska svårt att inse att man inte behöver plugga varje dag nu ett bra tag framöver.

Aja, kommer hem som vanligt och inser snabbt att jag måste börja tömma mitt rum på grejer. Bor nämligen i ett korridorsboende och de driver hotellverksamhet här över sommaren då jag måste flytta hem till morsan fram till hösten.

Ska åka tidigt imorgon bitti då syrran kommer och hämtar mig. Har nu ikväll på mig att tömma hela min lägenhet, städa, flytta upp saker på vinden, tvätta, städa köket i korridoren mm..

Jag hade bokat en tvättid till klockan 4, men med tanke på att jag precis haft tenta och fullt upp väntade jag till 20 över 5 innan jag gick till tvättstugan.

Till min förvåning ser jag att någon tagit min tvättid, jäkligt oförskämt tänker jag. Eftersom att jag bor i en korridor med runt 20 pers på vången är d omöjligt att veta vem som tagit tiden. Tar å ställer in min tvätt i tvättstugan då maskinen som är igång är klar om 20 minuter. Tänker då att personen som tvättar borde inse att den som har tvättiden vill tvätta.

20 min senare går jag till tvättstugan, till min förvåning ser jag att personen satt på en ny maskin.. helvette tänker jag. På vägen tillbaka till mitt rum möter jag en kille som jag aldrig sätt i korridoren, tänker d säkert han som tagit tiden.

Går fram till killen å frågar om han tagit min tvättid, JA! svarar killen. Blir irriterad men tänker ändå att jag ska försöka vara trevlig. Frågar han om jag kan tvätta en maskin då det är min tvättid och jag ska flytta imorgon. Till svar får jag att han också ska flytta imorgon och att han inte kan avbryta sin tvätt då han redan startat den.

Blir jäkligt sur å vänder mig om säger med en hög ton " Jävligt respektlöst att inte låta folk tvätta på sin egna tvättid "...

Sitter nu här jäkligt sur och ska snart gå dit igen...

Vad hade ni gjort nu i denna situation? Killen verkade förvrigt helt iskall och opåverkad av att han snott min tvätt, precis som han inte brydde sig alls om vad andra tycker..

Ha ett skönt sommarlov Fragbite!! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..